måndag 12 juli 2010

430 och en dag närmare

Det har varit tyst, mycket tyst, det har varit sol, mycket sol och därför tillbringar jag inte min tid här i onödan när det finns så många sköna människor att tillbringa sommardagar/kväller med. Men gör en kort sammanfattning vad som hänt.

Fest, Bad, Grill, Bad, Fest, Grill, Hatten, Fest, Grill, Bad, Lissebergo, Fest, Jonnatan Johansson, Bad, Grill, Mega fest.

Jonatan Johansson skötte sig exemplariskt på Taubescen i fredags. Han vet hur man gör en lagom underhållning medans folk småpratar och kanske tar en öl eller två.

Nu åker jag till Kiruna på onsdag för att börja min vandring mot toppen av Kebnekaise. Kommer bli roligt, hårt och lärosamt, en vän tillbringa lite tid i Norges berg just nu och har visat fantastiska bilder, jag hoppas och tror att jag och Johan kan komma hem med en portfolio full med fantastiska naturbilder.

1 kommentar:

Susanna sa...

Yay, nu kan vi tävla i naturbildsbloggande! ;)

Lycka till nu, jag hoppas på en hel drös med bilder, och en vinkning! :)