tisdag 29 juni 2010

Håkan Hellström

Detta är magiskt, inte alls tragiskt. Håkan är klar för årets Way out West där han ska sjunga hela albumet Känn ingen sorg för mig Göteborg från låt 1 till låt 10. Låtar så som Atombomb, Ramlar, Vi två 17 år och En vän med en bil är låtar som kommer via Håkans strupe ut genom högtalarna in i öronen ocbh in i känsel kanalerna att göra denna kvällen MAGISK!


” Grymt att få spela på Way Out West! Jag skulle ju ändå vart där o diggat banden. Jag och bandet kommer att göra nåt helt unikt och framföra första plattan från början till slut, jag är enormt peppad! Jag skulle vilja gå upp på scen redan ikväll men jag måste tyvärr vänta i en och en halv månad. Men satan va kul det kommer att bli! ” - Håkan Hellström

2 kommentarer:

J sa...

Det blir en härlig sommar!

Flickan på fjället sa...

Om jag hinner hem så kommer ju den spelningen rubba hela min existens